Connect with us

Malaysia

Bapa tak guna, R0 Gol 5 Anak Sampai Lahirkan Bayi

Published

on

Bapa tak guna, R0 Gol 5 Anak Sampai Lahirkan Bayi

MALAYSIA: Rasanya dah selalu sangat kita dengar kes r0 g0l melibatkan orang yang dekat dan rapat dengan kita. Sepatutnya orang itu menjadi individu yang paling kita percaya tapi sebaliknya pula yang berlaku.

Kes yang berlaku di Kalimantan Barat, Indonesia ini bukti kepada peribahasa ‘Haruan Makan Anak’ yang sepatutnya tak berlaku pun dalam institusi kekeluargaan, institusi yang sepatutnya dibina atas faktor kasih sayang.

R0 g0l 5 anak sendiri sampai lahirkan bayi

Memetik berita Astro Awani, seorang ayah tergamak mer0 g0l lima anak perempuannya sehingga salah seorang daripada mnngsa melahirkan bayi..Ni namanya bapa dvrjana

Suspek yang dikenali sebagai YS berusia 49 tahun itu bagaimanapun telah ditahan di rumahnya di Sungai Kakap, Kabupaten Kubu Raya di Kalimantan Barat pada Sabtu.

Itu pun lepas salah seorang mnngsa mengadu perbuatan keji tersebut kepada ibunya sebelum ibunya bertindak membuat laporan polis..Nasib baik buat report

Korang nak tau apa yang lagi kejam? Hasil soal siasat polis keatas salah seorang mnngsa yang berusia 16 tahun mendapati yang mnngsa tersebut telah mula dir0 g0l sejak 2017, maksudnya dah 2 tahun berlaku..Aishhh! Kenapa tahun ni baru terb0nngkar.

Polis kini sedang menjalankan pemeriksaan dan soal siasat keatas 4 mnngsa yang lain.

Jangan bagi muka kat orang yang macam ni!

Adakah ini yang dikatakan dunia ak h ir zaman apabila benda-benda macam ni semakin selalu pula berlaku. Moga kita semua dija uhi daripada perkara-perkara sebegini.

Perkara ini membuat kita sebagai Ibu Bapa smkn takvt :'(, anak yang patut disayangi mnjdi mnggsa pula kepada daar ah dagiiing kita sndiri.

Sumber: MStar/Awani

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Terpadu